09
فوریه

برای شرکت در نمایشگاه های خارج از کشور به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

برای شرکت در نمایشگاه های خارج از کشور به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟
شرکت در نمایشگاه های خارج از کشور بهترین راه برای سریع تر دیده شدن برند و شرکت شما در سر تا سر جهان می باشد

شرکت در نمایشگاه های خارج از کشور بهترین راه برای سریع تر دیده شدن برند و شرکت شما در سر تا سر جهان می باشد .شما با ساخت غرفه در خارج از کشور تضمینی برای ماندگاری برندتان می شوید. ساخت غرفه در نمایشگاه های مختلف در خارج از کشور باعث رواج پیدا کردن کسب و کار شما و در نتیجه گستردگی صادرات کالا یا خدمات شما در سر تا سر جهان می شود.

اما قبل از هر چیزی باید آمادگی های لازم برای شرکت در نمایشگاه های خارجی را داشته باشید:

برای شرکت در نمایشگاه باید زود اقدام کنید

برای اینکه موفقیت های بسیاری در غرفه نمایشگاه های خارجی داشته باشید بهتر است تحقیقات خود را از ۶ ماه قبل در مورد نمایشگاه شروع کنید

در این مرحله باید در نظر بگیرید که هدفتان از حضور در این نمایشگاه چه می باشد ، به چه مواردی نیاز دارید و چه چیز هایی را باید آماده کنید.

علاوه بر این باید به بررسی شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت نیز توجه نماییم و در نظر داشت که این شرکت ها چه محصولات یا خدماتی را ارائه می دهند تا بتوانید فضای رقابتی خوبی را ایجاد کنید.

رزرو جای غرفه و دقت به قوانین و شرایط مربوط به نمایشگاه را هم باید خیلی زود شروع کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را به دست آورید

باید آماده هزینه کردن باشید!
با توجه به اوضاع اقتصادی کشور باید در نظر داشته باشید که شرکت در نمایشگاه های خارج از کشور بسیار پر هزینه تر از شرکت در نمایشگاه های داخلی می باشد.

علاوه بر هزینه های رزرو جا و طراحی غرفه و هزینه های ورود و فعالیت های تبلیغاتی,هزینه های مربوط به سفر و حمل و نقل کالا و محل اقامت هم باید به لیست خود اضافه کنید. برای مثال هتل های شهر هایی که نمایشگاه در آن ها بر گذار می شود خیلی سریع پر میشوند پس بهتر است که از ۲-۳ ماه قبل برای رزرو هتل اقدام کنید.

به مسائل فرهنگی کشور مقصد توجه کنید
مسائل فرهنگی کشور هایی که برگزار کننده نمایشگاه هستند قطعا با مسائل فرهنگی کشور خودمان متفاوت است و باید در نظر داشت که حتما قبل از برگزاری نمایشگاه در خارج از کشور مسائل فرهنگی آن کشور و زبان آن را یاد بگیرید و اگر لازم است تغییرات لازم را روی شعار برندتان یا محصولاتتان اعمال کنید. اگر به کشوری میروید که زبان اینگلیسی در آن رواج ندارد بهتر است از قبل به فکر مترجم ماهر و توانا در غرفه خود باشید تا تلاش شما برای گسترش روابط کاریتان به هدر نرود.

تبلیغات را جدی بگیرید
طبق تحقیقات انجام شده حدود ۷۰ درصد مراجعه کنندگان میدانند که از کدام غرفه ها می خواهند بازدید کنند پس بهتر است از قبل به فکر تبلیغات و اطلاع رسانی های درست و به موقع باشید . در بعضی از نمایشگاه ها هنگام رزرو جا ، خدمات زیادی نظیر قرار دادن نام شما در فهرست نمایشگاه یا وب سایت های مرتبط و حتی در مطبوعات محلی ارائه می شود اما هیچ کدام از این موارد به تنهایی کافی نیست بهتر است از شبکه های اجتماعی نیز کمک بگیرید و دعوت نامه های شخصی برای افراد ارسال کنید.

از افراد متخصص آشنا به محل برگزاری نمایشگاه کمک بگیرید
در مسائلی نظیر حمل و نقل می توانید از شرکت هایی در کشور خودتان که در این زمینه فعالیت دارند استفاده کنید ولی در زمینه های خدمات نمایشگاهی از قبل باید افراد و شرکت هایی را شناسایی کنید که در زمان برگزاری نمایشگاه بتوانید از خدماتشان استفاده کنید

اگر قصد دارین در نمایشگاه های خارج از کشور شرکت کنید شرکت اشل سازان با بیش از ۱۰ سال سابقه ی غرفه سازی در داخل و خارج از ایران، میتواند شما را در این مسیر همراهی کند.